Bezorging lidmaatschapskaart

Vanaf volgende week dinsdag, 1 november, kunt u de lidmaatschapskaart met begeleidende brief van het Dagelijks Bestuur van de IJsclub Bergum in uw brievenbus verwachten. De lidmaatschapskaart is voor leden geel van kleur dit seizoen, voor donateurs geldt een blauwe kaart.
De drie dames die zorg dragen voor de bezorging van de lidmaatschapskaarten doen dat voor de Algemene Ledenvergadering van vrijdag 24 november a.s. Leden die buiten Burgum wonen, ontvangen hun kaart met brief per post. Mocht u vergeten zijn een eventuele adreswijziging door te geven, doe dit dan zo spoedig mogelijk. Ook andere mutaties in uw lidmaatschapsgegevens dient u door te geven via: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.